1. Dont push the Snooze Button!  – Nu „amânați” și nu vă grabiți în rutina de dimineață !

Odată cu amânarea unei provocări vă setați să vă simțiți leneși și nemotivați pe parcursul zilei.  Dimineața când întârziați trezirea și apăsați „amânați” pe telefonul mobil, de mai multe ori, vă autodeterminați un sentiment de neputință sau teamă față de provocările zilei.  Acordați-vă suficient timp pentru a trece prin rutina dvs. de dimineață, fără să vă grăbiți !

2. Ieșiți din starea “zombie-like” vorbind cu cineva !

Implicați-vă într-o discuție ușoară cu un membru al familiei, un prieten sau un coleg de muncă, dimineața. Chiar dacă nu vă vine să credeți, inițiativa de a vă implica într-o conversație vă ajută să vă scoateți mintea și corpul dintr-o stare „zombie-like”.

3. Play Fit Brains !

Pregătiți-vă creierul pentru volumul de lucru din cursul zilei, petrecând câteva minute jucând jocurile creierului Fit Brains. Fit-exercițiile creierului vă ajută să vă stimulați și să vă distrați mintea. Puteți juca Fit Brains pe orice browser web sau pe orice aplicație  iOS, Android sau Amazon!

4. Where words fail, music speaks.  Ascultați muzică!

Ascultați câteva melodii optimiste pe măsură ce vă pregătiți dimineața. Studiile au arătat că muzica este singurul stimul care luminează întregul creier! Muzica ajută la eliberarea cerebrală a dopaminei, un neurotransmițător care ajută la reglarea plăcerilor creierului și a centrelor de recompense, precum și răspunsurile emoționale și motivația.

5. Atenție la lucrurile importante, nu urgente! – La locul de muncă: organizați-vă !

Dacă aveți mai multe probleme, decideți ce să faceți mai întâi și eliminați toate celelalte proiecte din biroul și ecranul computerului. „Scoateți notele, e-mailurile și orice altceva care vă împiedică să vă concentrați pe priorități. De obicei, prioritățile vizează lucurile Importante, nu pe cele Urgente !”

6. Respirație psihică – Păstrați-vă concentrarea !

Când începeți să vă pierdeți concentrarea, părăsiți biroul și faceți o plimbare în aer liber, pentru o respirație psihică. În acest fel, creierul va asocia biroul cu un spațiu de cerație, nu doar de muncă obositoare. Dacă nu faceți pauze regulate – mai ales atunci când nu vă bucurați de slujba dvs. – creierul va fi foarte  întristat.

7. Dacă aveți o problemă personală: Meditați!

Persoanele care raportează că sunt nefericite, de obicei din cauza unei probleme dificile, se plâng în timpul sarcinilor mult mai mult decât “omologii” lor fără griji, potrivit studiilor lui Jonathan Smallwood, lector la școala de psihologie a Universității din Aberdeen. Aceste sentimente vă limitează capacitatea de a vă concentra pe orice altceva, spune el: „Puteți petrece mult timp gândindu-vă la o problemă atunci când sunteți supărat, dar acest tip de activitate este de fapt destul de neproductiv”.

Iată ce să facem în schimb …
Dacă aveți o problemă personală: discutați despre îngrijorările dvs. cu un prieten sau un membru al familiei, fie în persoană, fie la telefon, pentru a vă îndepărta stresul. Scrierea gândurilor tale poate fi la fel de eficientă: fă lista modalităților de a rezolva problema si apoi să mergi mai departe, recomandă dr. Eric Klinger, profesor emerit de psihologie la Universitatea din Minnesota, Morris: „Schițarea unui plan pe hârtie ajută la poziționarea problemei în ansamblul problemelor zilei, astfel încât să vă puteți îndrepta atenția spre alte lucruri importante”, explică el. Meditația, un eliberator dovedit de stres, vă poate ajuta enorm.

8. Fără alte scuze!

Probabil ați folosit vremea rece ca o justificare pentru a sări peste antrenamente, dar această scuză nu mai există. Zilele mai lungi și temperaturile moderate ale primăverii oferă o oportunitate ideală de a ieși afară și de a te mișca. În ceea ce privește intensitatea, nu este nevoie să vă simțiți presați. O plimbare simplă seara sau o plimbare cu bicicleta de familie va face minuni.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here