Bei sucuri de fructe fresh pentru silueta? Cate calorii contin

0
sucuri de fructe pentru sanatate

Sucuri de fructe pentru slabit? Ce trebuie sa stii

Sucuri de fructe fresh perntru silueta?

Este perioada dietelor. Iar cea mai la indemana solutie pentru a slabi rapid pare a fi o cura de sucuri de fructe.

Adica fresh-uri.

Totusi, exista cateva aspecte pe care trebuie sa le cunosti inainte de a-ti schimba drastic obiceiurile alimentare. Si nu este vorba doar despre caloriile din aceste sucuri de fructe, ci si despre efectul lor asupra senzatiei de foame.

Sucuri de fructe – pro si contra

Sucurile de fructe fresh sunt absolut minunate pentru sanatatea si vitalitatea ta, prin cantitatea foarte mare de vitamine si mineral pe care ti-o asigura.

Insa exista si un “efect advers” al fresh-urilor asupra siluetei:

Atunci cand organismul primeste o cantitate mare de carbohidrati in forma lichida, din sucurile de fructe, nivelul insulinei creste si ne simtim extrem de energici.

La foarte scurt timp dupa acest “boost” de energie, nivelul insulinei scade brusc si apare foamea, insotita de o senzatie de oboseala si schimbari de dispozitie pronuntate.

Corpul nostru se simte flamand la aproximativ 30 minute dupa ce am consumat un fresh de fructe.

Ce facem? Mai bem un pahar si intram astfel intr-un cerc vicios.

Sau deschidem frigiderul si ne promitem dieta “de maine”. Dupa ce am ingerat o cantitate semnificativa de calorii si din sucuri de fructe.

Atentie: este vorba despre fresh-urile care nu contin pulpa fructului, adica fibrele, cele care regleaza nivelul de glicemie.

Concluzia este clara: daca apelezi la sucuri de fructe, foloseste un storcator care pastreaza pulpa.

Acum sa vedem cate calorii contin aceste sucuri de fructe cu pulpa fructului.

Sucuri de fructe – un instrument de masurat calorii si valoare nutritionala

Cele mai frecvente sucuri de fructe din dieta noastra sunt cele de mar, portocala, grapefruit sau ananas.

Sa le studiem:

Fresh de mere (3 mere medii Golden):

Calorii: 240

Total carbohidrati: 69g

Fibre: 12g

Zaharuri: 51g

 

Fresh de portocale (3 portocale):

Calorii: 150

Total carbohidrati: 46g

Fibre: 9g

Zaharuri: 36.7g

 

Fresh de grapefruit (1 grapefruit):

Calorii: 87

Total carbohidrati: 26g

Fibre: 4g

Zaharuri: 17g

 

Fresh de ananas (o cana de ananas):

Calorii: 73g

Total carbohidrati: 22g

Fibre: 2.3g

Zaharuri: 16g

Un instrument minunat pentru a verifica valoarea nutritionala si numarul de calorii din fiecare pahar de suc de fructe este dezvoltat de Juicingcollection.com, si il gasesti aici.

Selecteaza orice fruct sau leguma, seteaza cantitatea si vei primi toate informatiile necesare.

Reguli esentiale pentru o dieta cu sucuri de fructe

Pentru a obtine scaderea in greutate si pentru a nu-ti deregla organismul iata ce trebuie sa faci:

  • Consuma mai multe sucuri de legume sau de legume si fructe, nu exclusiv fresh-uri de fructe.
  • Consuma si o gustare proteica alaturi de sucul de fructe (migdale, seminte de dovleac, quionoa), pentru a preveni senzatia imediata de foame.
  • Daca nu vrei sa alaturi o gustare sucului de fructe, consuma-l la 60 minute dupa masa.
  • Consuma fresh de fructe inainte de a face miscare, pentru energie.
  • Nu consuma mai mult de 300ml de suc de fructe odata.

Iti dorim mult succes si tine minte: o dieta cu rezultate pe termen lung este una atenta la nevoiele organismului tau. Altfel, efectul yo-yo se va instala rapid.

 

Citeste si: Fresh de portocale – calorii, beneficii si pericole. Cu ce il inlocuim?

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here