Când trebuie să bei ceai verde pentru a slăbi ușor

Știai că…?

  • Ceaiul verde îmbunătățește metabolismul și inhibă absorbția grăsimilor.
  • Ceaiul verde conține EGCG (Epigallocatechin gallate), un puternic antioxidant cu proprietăți antibacteriene, antiinflamatorii, anticancerigene și detoxifiante.
  • Ceaiul verde întărește sistemul imunitar, datorită catechinelor și polifenolilor din compoziția sa.

Pentru a beneficia la maxim de proprietățile ceaiului verde, cel mai bine este să îl consumi între mese.

Mai exact, la cel puțin 2 ore după masă.

De ce să consumi ceai verde între mese?

  • Catehinele, antioxidanții din ceaiul verde, interferează cu caseina din produsele lactate și cu proteinele animale, eficiența lor fiind diminuată.
  • Ceaiul verde inhibă digestia calciului și a fierului din plante.
  • Ceaiul verde reduce absorbția grăsimilor și a proteinelordin hrană, dar și a viteminei B1.
  • Ceaiul verde este alcalin și stimulează secreția acidului gastric.

P.S:Nu consuma ceai verde dimineața, pe stomacul gol. Acesta deshidratează organismul datorită conținutului de cafeină și poate conduce la ulcer, prin stimularea acidului gastric.

Care este ora sănătoasă pentru a lua micul dejun? Mâine aflăm raspunsul la aceasta intrebare J

Pe curând,

DISTRIBUIȚI