Care este ora sănătoasă pentru a lua micul dejun

dacă și tu te numeri printre cei care sar peste micul dejun, trebuie să știi că acest obicei nesănătos conduce rapid la:

  • creșterea în greutate:lipsa micului dejun se traduce în mese mult mai consistenteîn decursul zilei și arderea mai lentă a grăsimii, organismul încercînd să compenseze și ținând strâns de rezervele pe care le deține;
  • lipsa de energie și schimbările negative de dispoziție.

În cursul nopții, metabolismul scade, iar odată cu trezirea, organismul are nevoie de nutrienți pentru a se restarta și pentru a-ți furniza energie.

De aceea, ideal atât pentru sănătate, cât și pentru siluetă, este să iei micul dejun în maxim o oră de la trezire. Exact invers ca în cazul cafelei, pe care este bine să o conumi la 2-3 ore după trezire, pentru a nu interfera cu producția de cortizol.

Micul dejun trebuie să conțină cereale integrale, grăsimi sănătoase și proteine, pentru a menține senzația de sațietate timp îndelungat.

Evită cu orice preț produsele bogate în zahăr sau cele prăjite și grăsimile saturate, cum ar fi untul în exces.

Momentul perfect pentru micul-dejun: maxim o oră după trezire.

Alimente recomandate: fructe, ovăz, un ou fiert.

Știai că ceaiul verde accelerează metabolismul și te ajută să slăbești mai ușor? Mâine aflăm când, în timpul zilei, este bine să bei ceai verde.

Pe curând,

Cristina de la Evital

DISTRIBUIȚI