Deshidratare

Deshidratarea poate fi prevenita !

Pentru activitățile de rutină, setea este în mod normal un ghid adecvat pentru a menține hidratarea adecvată. Absortia minimă de apă va varia în funcție de greutate, mediu, dietă și genetică. In exercițiile fizice si in expunerea la medii fierbinți poate fi necesară apă suplimentară. La sportivi, consumul de apa pentru competiție optimizează performanța și siguranța. În condiții meteorologice calde sau umede sau în timpul unei eforturi mari, pierderea apei poate crește semnificativ, deoarece oamenii au o capacitate mare și foarte variabilă de a pierde apa prin transpirație. Pierderile de apa prin transpirație (care conduce la deshidratare) la nivelul întregului corp la bărbați pot depăși 2 L / h în timpul competiției sportive, cu rate de 3-4 L / h observate în timpul exercițiilor de scurtă durată și mai ales in conditii de temperatura ridicata.

protecție solară.

Protecție Solară – Cum putem să ferim copiii de razele soarelui

Este important sa asigurăm copiilor protecție solară sporită? Copiii, spre deosebire de adulți, au pielea mult mai sensibilă, motiv pentru care trebuie să luăm măsuri...
vitamine pentru piele

Vitamine pentru piele: de ce vitamina C este esentiala!

Vitamine pentru piele – care este legatura dintre vitamina C si colagen? Lista de vitamine pentru piele – D, E, K – nu este completa...