Smoothie: vitamine, minerale, fibre… sanatate!

Smoothie de fructe – vitamine si minerale. Smoothie clasic & smoothie “n-am timp”

Este poate una dintre cele mai simple si sanatoase preparate: smoothie de fructe. Vitamine si minerale din plin, o cantitate mare de fibre si un gust absolut de-li-cios!

Ca sa nu mai vorbim despre continutul insignifiant de grasimi si carbohidrati simpli si despre senzatia imediata de satietate pe care un pahar de smoothie de fructe proaspat ni le furnizeaza pe loc!

In plus, poate inlocui cu succes, in special in curele de slabire, un desert nesanatos in fata caruia cedam atunci cand organismul nostru se lupta cu un nivel scazut glucoza.

Avem nevoie doar de un blender, fructe si legume si lapte (de vaca, de migdale, de cocos).

Astazi ti-am pregatit 2 retete simple de smoothie de fructe: una clasica si alta moderna, cu ajutorul singurului aliment functional dedicat in intregime asigurarii aportului zilnic de vitamine, minerale si fibre probiotice – SUPER FRULATTO. Pentru cei mai ocupati.

Smoothie de mango, banana, lapte si miere: vitamine, calorii, beneficii

Ingrediente:

  • 1 banana mare, coapta
  • ½ mango
  • ½ cana lapte degresat
  • 1 lingurita miere

Mod de preparare: se pun fructele taiate bucatele in blender si se mixeaza cu laptele de vaca degresat. Se bea rece!

Informatii nutritionale smoothie: vitamine, minerale, calorii

  • Calorii: 270
  • Carbohidrati: 65g
  • Proteine: 6g
  • Vitamina A: 18% din cantitatea zilnica recomandata
  • Vitamina B6: 50% din cantitatea zilnica recomandata
  • Vitamina C: 70% din DZR
  • Calciu: 17% din cantitatea zilnica recomandata
  • Fier: 4% din
  • Magneziu: 16% din
  • Zinc: 5%

Bananele regleaza nivelul de glicemie, imbunatatesc digestia, sunt bogate in antioxidanti si sustin sanatatea inimii si a rinichilor. Mango regleaza colesterolul, imbunatateste digestia, sustine vederea si intareste sistemul imunitar. Mierea… mierea este un miracol!

SUPER FRULATTO + lapte de vaca/migdale/soia/orez

Ingrediente:

  • 1 plic SUPER FRULATTO: fara adaos de zahar, gluten sau organisme modificate genetic si cu un continut foarte mic de carbohidrati
  • 150 – 200ml de lapte

Mod de preparare: se mixeaza in blender sau in shaker sau, si mai simplu, se agita intr-o sticla.

SUPER FRULATTO smoothie: vitamine, minerale, fibre

  • Calorii: 8.57 kcal/ doza zilnica recomandata Fibre: 560g fibre probiotice
  • Vitamina A: 800mcg (echivalentul a 19 mere)
  • Vitamina B12: 2.5g (echivalentul a 5 rodii)
  • Vitamina C: 100mg (echivalentul unei portocale)
  • Vitamina E: 15mg (echivalentul a 1240 afine)
  • Magneziu: 100mg (echivanetul a 31 capsuni)
  • Zinc: 5mg (echivalentul a 13 mango)
  • Seleniu: 30mcg (echivalentul a 492 mure)
  • Cupru: 500mcg (echivalentul a 276 banane)

SUPER FRULATTO are efect energizant, antioxidant si imunomodulator si te ajuta sa obtii o piele stralucitoare si un tranzit intestinal optim.

 

Desigur, este minunat sa consumi smoothie-uri din fructe si legume, insa daca doresti o cura rapida de vitaminizare a organismului, minim 3 zile cu SUPER FRULATTO este o solutie sigura pentru sanatatea ta.

BONUS: cei de la Whole Foods au un instrument online foarte util: Smoothie Nutrition Calculator.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Cumpara Acum