Vara – anotimpul hotararilor legate de silueta

Vara este anotimpul hotararilor legate de silueta, asa-i?

“Silueta” reprezinta una dintre cele mai importante provocari pentru tine? Ne amintim brusc de cat de bine este sa avem activitate fizica, de cremele anticelulitice, de nevoia de a mai slabi cateva kg, de disconfortul legat de retentia de apa si totul trebuie rezolvat cat mai repede. Desi indicat ar fi sa avem un stil de viata sanatos si sa ne prioritizam pe noi, practica ne arata de ( prea) multe ori altceva- nu avem timp sa ne miscam suficient, sa fim activi, sa gatim sanatos si uneori chiar sa mancam; asa apar la finalul zilei balonarea, picioarele umflate si dureroase, constipatia si oboseala fizica si psihica. Dar se spune ca vara este anotimpul hotararilor, deci de ce sa nu ne schimbam stilul de viata chiar acum?

Sanatatea incepe din interior si se rasfrange in tot ceea ce facem, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Chiar daca nu ne dam mereu seama, corpul nostru, silueta noastra, este beneficiarul a tot ceea ce facem noi zilnic, atat bine, cat si rau, iar mecanismele lui de a compensa efectele negative sunt, din pacate, limitate.

Retentia de apa, balonarea si constipatia sunt cele mai frecvent intalnite simptome in randul adultilor si, oricat de ciudat pare, ele ajung la un numitor comun atunci cand este vorba de miscare, alimentatie si hidratare.

Uneori, nici chiar un stil de viata sanatos nu le poate face sa dispara; retentia de apa este legata si de consumul de antiinflamator, de exemplu, sau de sarcina sau perioadele ciclului menstrual , in timp ce constipatia sau balonarea pot fi influentate de un colon iritabil sau de consumul anumitor alimente, fie ele si sanatoase (banana, orez, broccoli, etc)

Ce putem face atunci cand apare retentia de apa si ne afecteaza silueta? Daca deja am adoptat un stil de viata sanatos, am renuntat la produse procesate,  ne hidratam corect ( cu apa si lichide neindulcite, impartite de-a lungul zilei), facem si macar 30 de minute de miscare zilnic, urmatorul pas este sa folosim alimente recunoscute pentru proprietatile lor diuretice.

Fructele si legumele proaspete sunt primele indicate, ele fiind benefice si pentru reducerea constipatiei si pentru refacerea nivelului de energie; o alta optiune este ceaiul sau decoctul diuretic, din matase de porumb, cozi de cirese, Frunze de papadie, insa acestea trebuie consumate pe termen scurt si in cantitati mai mici.

Din gama de legume si fructe, perele, sfecla, castravetele, patrunjelul sau ananasul se folosesc eficient de mii de ani pentru tratarea edemelor, intrand si ele cu succes in gama alimentelor functionale. Ananasul a atras atentia lumii medicale in ultimii ani nu doar pentru proprietatile sale antiedematoase, dar si pentru cele antiiflamatorii, antitrombotice si pentru continutul de proteinaze (de aici si efectele benefice asupra digestiei).

Bromelaina este cea mai studiata  substanta din ananas;  structura ei chimica este cunoscuta din 1875, ea  fiind folosita ca si compus fitomedical cu mult timp inainte.

Extractul de ananas ajuta , asadar, la combaterea retentiei de apa, dar imbunatateste si circulatia sanguina, digestia (proteazele sunt folosite la prelucrarea proteinelor, atat vegetale, cat si animale) si scade inflamatia, elemente extreme de utile pentru un stil de viata sanatos.

Folosirea alimentelor functionale este un capitol “ in scriere”, care trebuie integrat unui stil de viata sanatos, pentu a obtine maximum de beneficii si, de ce nu, cu un efort cat mai mic. Consuma alimente functionale si profita de “anotimpul hotararilor”.

Poti cumpara acum SuperAnanas la super pret. Vezi detalii pe Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Cumpara Acum